Podporuje mojeID

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 900 Kč (39 EUR)
skladem
naše cena 498 Kč (21 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 900 Kč (39 EUR)
skladem
naše cena 498 Kč (21 EUR)
skladem

» REFERENCE

Přidáno: 28.11.2022

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Předání balíku přepravci trvalo 5 dní. Zboží přišlo poškozené a v prachu.
Plechové krabice objednané na dárek se nedají použít. Povrch víka je v některých místech odřený. Při přepravě se u jedné krabice prohnul bok.

Pro:

zboží dorazilo

Proti:

poškození zboží

 

Přidáno: 17.07.2022

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

zboží přišlo brzy

Proti:

na mailový dotaz, kdy zboží dorazí jsem nedostal odpověď, ale druhý den bylo odesláno.

 

Přidáno: 28.05.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

spokojenost - dobrá práce, kvalita a rychlost

 

 

Přidáno: 30.11.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

V tomto předvánočním čase plného shonu.....super komunikace,ochota, úsměv na tváři

 

 

Přidáno: 06.09.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

komunikujici obchod, zbozi rychle odeslane. pouze pri prevzeti zbozi jsem tu krabici postavila na bok a asi kvuli tomu se mi jeden kyblik vysypal. vicko zrejme tento manevr neustalo

 

 

Přidáno: 14.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Ochota, rychlost, vstricnost.

 

 

Přidáno: 21.12.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

všem doporučuji

Pro:

vstřícn

 

Přidáno: 11.04.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

S nákupem jsem spokojena, oceňuji telefonické upozornění na nutnost změny v objednávce.
Váš obchod doporučuji.

Pro:

Možnost výběru z přehledného katalogu

 

Přidáno: 11.03.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Přes všechny komplikace, byl pan velice milý a ochotný a snažil se udělat maximum co šlo, proto jsme se rozhodli udělat také maximum pro to aby zásilka nemusela jít do koše.

Pro:

Dárek udělal radost, i přes prvotní problémy s obchodem co se týče dodání a dožadování se kdy že zboží vůbec dorazí, mi bylo sděleno že se to nestihne atd, ale nakonec se vše stihlo a zboží dorazilo i když později než mělo....

Proti:

Čekala bych lepší komunikaci a ne až v den kdy očekáváte zboží se dozvědět že nic mít nebudete a máte si shánět jiný dárek, to je docela zásadní problém, také dělám v obchodě a zásilky si včas hlídám a pokud vím že něco nestihnu tak kontaktujeme zákazníky sami od sebe a informujeme je o tom....na tom by chtělo zapracovat.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den. Ester. Děkuji za vaší ochotu. I přesto, že vše zvládnu včas vždy je tu ještě faktor dopravce, který může selhat a vzhledem k požadovanému expresnímu termínu dodání je to faktor který když slíbím tak je to vždy risk. Za celý rok se PPL zpozdí jen několikrát a jinak vždy doručí do 24h i když to nemají v podmínkách. Tentokrát doručili materiál na výrobu s jednodenním zpožděním, ale naštěstí to díky Vám vše dobře dopadlo.
 

Přidáno: 11.02.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučuji

Pro:

Dobré ceny a zboží

Proti:

-

 
MDNjMWE5NG