Podporuje mojeID

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 300,0 Kč (50,7 EUR)
skladem
naše cena 600,0 Kč (23,4 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 723,0 Kč (28,2 EUR)
skladem
naše cena 1 300,0 Kč (50,7 EUR)
skladem
naše cena 600,0 Kč (23,4 EUR)
skladem

» JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat, otázky a odpovědi

 

- jak přidám k objednanému zboží jednu fotografii ?

- Jak k objednanému zboží nahraji více fotografií ?

- zmizí vám příloha fotografie v nákupnímv košíku pokaždé když něco změníte?

- jak objednat fotokalendář

- jak přejmenuji soubor obrázku

- nezobrazují se mi soubory pdf (například šablony kalendáře)

- Pokud  zapomenete vložit kód objednávky do poznámky v košíku zboží

- Máte zájem nakoupit ve větším objemu než je běžná objednávka ?

- Máte zájem o spolupráci ?

 

Časté dotazy

co dělat v případě, že zásilka byla poškozená vlivem přepravy:

- uveďte číslo zísilky přepravní společnosti.

- zašlete fotografie k poškozené zásilce přímo na email: info@pavel-vecerek.cz

 

  • FOTO:  Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odes.)
  • Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran)+případné manipulační značky křehké/neklopit
  • Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
  • Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
  • Poškozené zboží (detaily+celé)

Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB. Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno(s poškozeným zbožím).

V PŘÍPADĚ NESPNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK NEBUDE REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY U PŘEPRAVCCE UZNÁNA

 

Jak vyberu vhodnou fotku?

  • Formát fotografií:
    Zpracováváme pouze formát JPG (soubory s koncovkou .jpg nebo .jpeg). Většina digitálních fotoaparátů již automaticky vytváří obrázky v tomto formátu, nebudete tedy pravděpodobně muset své obrázky nijak převádět.
  • Rozlišení obrázku:
    V zásadě platí: Čím větší je rozlišení, tím lepší bude výsledek. Právě na rozlišení vámi dodaného digitálního obrázku závisí kvalita tisku.

Barevný prostor zpracovávaných fotografií, černobílé fotografie

Prosíme, nahrávejte své fotografie v barevném prostoru RGB nebo sRGB. Právě sRGB je pro většinu digitálních fotoaparátů standardem. Chcete-li tisknout černobílé fotografie, ukládejte je také jako JPG v barevném prostoru RGB nebo sRGB (nikoli jako tóny šedé).

Bude mít fotodárek stejné barvy, jako u fotodárku vyrobeného u jiné společnosti?

Není technicky možné vyloučit barevné rozdíly. Je to způsobené tím, že každý stroj zejména i značky má své specifické podání barev a velmi rozhodují a materiály na které se tiskne. Zejména fotoobrazy na plátně. Na trhu je velké množství drůhu materiálů na které se fotoobrazy tiknou a když vezmeme v úvahu i rúzné druhy a technologie, je téměř nemožné, aby jsme se shodli do stejného podání jako jste pořídili u jiného dodavatele. Svou roli hrají dokonce i šarže pláten od stejného stroje a stejného výrobce.

 

Bude mít fotodárek stejné barvy, jaké vidím na monitoru?

Není technicky možné vyloučit barevné rozdíly. Zobrazení fotografie na monitoru je závislé na individuálním nastavení světlosti, rozlišení, kontrastu, barvě nebo také na grafické kartě. Může tedy dojít k barevným odchylkám mezi náhledem na vašem monitoru a hotovým produktem. Dalším faktorem a to nejsilnějším je to na čem je fotografie natištěná a jakou technologií. Je však třeba vzít v úvahu, že fotka na látce, nebo plátně nebude mít takové výrazné podání barev a kontrasu jako fotka na papíře.

Mohu si svou objednávku vyzvednout i osobně?

Ano je to možné po telefonické, nebo mailové dohodě na adrese provozovny
Maršovská 1522/10, Teplice-Trnovany
Tel: 774 846 726

Mohu svou objednávku nechat zaslat i na jinou dodací adresu?

Při objednávce můžete zadat odlišnou dodací a fakturační adresu. Tak můžete fotodárek nechat poslat i jako dárek někomu jinému. Tato služba je zdarma.

Jakým způsobem mohu platit?

  • Platba předem:
    Peníze převedete na náš účet u Raiffeisenbank a.s. 7946812001/5500. Pro jednoznačné přiřazení své platby použijte prosím údaje, které vám zašleme e-mailem v rámci potvrzení objednávky.
    V případě vložením částky na účet formou složenky, je nutné nás o tomto informovat e-mailem. Jinak nemáme šanci to zjistit, protože se platby sdružují.
  • Dobírka:
    Zboží si objednáte, zásilka přijde poštou a vy zaplatíte při převzetí pracovníkovi spediční společnosti.
  • Hotovostní platba:
    při osobním převzetí

Jaký je postup při reklamacích?

Pokud je vaše objednávka špatná či poškozená, obraťte se prosím e-mailem nebo telefonicky a podrobně popište problém.
napište číslo objednávky , přiložte fotografie.

Pokud ohlásíte reklamaci telefonem , je nutné, aby jste ji podali také písemnou formou a to minimálně e-mailem.
Okamžik od kterého počne běžet lhůta vyřízení se počítá ode dne, kdy podáte reklamaci písemně. Ohlášení po telefonu bereme jako informativní konzultaci abychom si upřesnili detaily

veškeré zásilky posílejte na

Pavel Večerek
Maršovská 1522/10
Teplice 41501

Do samotné zásilky přiložte doklad a výtisk popisu samotné reklamace.

 


 

POZOR!!

Pokud vkládáte do nákupního košíku více položek nejprve vložte všechny produkty a teprve potom vkládejte fotografie, poznámky a volbu poštovného.

Pokud tak neučiníte a odskočíte si přidat další zboží, navolené fotografie a popisky se vymažou !!!!!!!!!!!




 

 

Jak k objednanému zboží nahraji více fotografií ?

v případě objednávky například kalendáře  je potřeba zaslat i 13 fotoghrafií.

Využijte k tomu službu www.uschovna.cz

 

1) nahrajte fotografie

 

 

2) vložte kód zásliky do poznámky k produktu v nákupním košíku e-shopu.

 

 

- Zkopírujte si kód zásilky .Ručně přepište kód, nebo pohodlně - myší označte text, stiskněte                                            klávesu Ctrl + C (text se zkopíruje do paměti PC)

- Vrátíte se zpět do okna se stránkou e-shopu a v nákupním  košíku u nakliknutého zboží je vždy políčko s textem (Připojit poznámku:) a do tohoto pole vložíte kód zásilky. (Například tím, že myší kliknete do okénka položky a stisknete                      klávesy Ctrl + V, tím se zkopírovaný kód zásilky vloží do textového pole)

- Buď pokračujete dále v nákupu zboží, a přidáváte další položky nebo nákup dokončíte.

- My si zásilku díky vašemu kódu stáhneme a spárujeme správně objednaný produkt s fotografiemi.

- Nevíte-li si rady - vpravo dole je oranžová bublina CHAT a pokud jsme online, ihned vám poradíme

- Neváhejte nám zavolat na tel:774 846 726

- Můžete nás také kontaktovat na skypu : pavel-vecerek

- Napište nám mailem zde.....

 

PS: Pokud  zapomenete vložit kód objednávky do poznámky v košíku zboží, nic se neděje, zásilku spárujeme podle vašeho e-mailu (pokud ho správně vyplníte a podepíšete se celým jménem) Jestliže vám do vašeho mailu přijde zpráva ze serveru uschovna.cz s informací o zásilce,  je vše v nejlepším pořádku a znamená to, že jste vše vyplnili správně a zásilka bude doručena. Pokud vám však nic nepřijde, znamená to, že nám pravděpodobně zásilka byla doručena ,ale popletli jste svůj e-mail a my se pokusíme dohledat komu zásilka patří. Pokus můžete zopakovat již bez e-shopu , ale uveďte veškeré informace související s vaší zakázkou do okna poznámky.

 


jak objednat fotokalendář

 

  • vyberte potřebné množství fotografií (podle typu šablony)
  • soubory fotografií ve formátu jpg v žádném případě nezmenšujte, aby se vešly do mailu a podobně!
  • nepoužívejte fotografie z Facebooku, jsou velmi deformované komprimací webu a mají jen několik kb, což je absolutně nevhodné. Fotky z mobilu zasílejte opravdu jen nouzově a pokud jsou ve vysokém rozlišení.
  • promyslete, kam která fotografie bude v šabloně kalendáře umístěná a dbejte na to, aby byla správně orientovaná na šířku nebo na výšku podle aktuálního okénka kalendáře. Případně fotku sám oříznu.
  • každý soubor fotka.jpg pojmenujte číslem a písmenkem pozice v kalendáři, například 1-A.jpg/2-B.jpg/2-C.jpg a podobně(jak přejmenuji soubor obrázku)
  • pokud se nechcete zabývat rozložením fotografií v kalendáři  ponechte to na mne, bude to rychlejší pro obě strany.
  • U každého kalendáře je ke stažení PDF list, kde jsou pozice okének očíslované.
  • u zaslané fotky vám sám ještě ručně doladím ostrost, kompozici, tonalitu barev, vyvážení bílé, červené oči, expozice , kontrast, a to vše zdarma. Jiné retuše dle dohody, minimální sazba 100kč/fotku, převod do černobílé zdarma.
  • až si vše připravíte, zašlete všechny potřebné soubory službou www.uschovna.cz zde je případné návod a nezapomeňte napsat kód zásilky v nákupním košíku u produktu do poznámek. Více textu  můžete připsat do poznámky při dokončení objednávky úplně dole.

 


jak přejmenuji soubor obrázku

Pokud potřebujete přejmenovat název souboru obrázku ( například: SDC10028.JPG)za účelem objednání kalendáře  a podobně.

jednou kliknete myší  na soubor obrázku a stisknete klávesu F2 ( nebo na soubor kliknete pravým tlačítkem myši) a vyberete z nabídky přejmenovat . Poté napište vhodný název souboru například 1-A.jpg nebo pro tisk fotografií  3x A3.jpg a podobně

 


 

Máte zájem nakoupit ve větším objemu než je běžná objednávka ?

Přejete si sjednat individuální zakázku na míru ?

Máte zájem o spolupráci ?

Máte  dobrý nápad a hledáte partnera se kterým ho chcete realizovat ?

Ano, máme zájem vyjít vám vstříc ve všech bodech.

Kontaktujte nás......


 

Pokud se vám nezobrazují stažené PDF dokumenty například u kalendářů, je nutné nainstalovat bezplatný prohlížeč Adobe PDF reader

 

NzlkNGRl